  • Data: 2009-07-12 18:38:44
    Temat: Re: KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lip, 18:06, kranu <k...@l...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Przyzwyczajony do KK mBanku chciałem zmienić limit transakcji
    > gotówkowych dla KK Citi. Dzwonię więc na Citi Phone i dowiaduję się, że
    > nie ma takiej możliwości. Średnio mi się to podoba..

    Ciekawe, bo nawet na wyciagu sa podane osobne limity dla transakcji
    gotowkowych i bezgotowkowych. Defaultowo limit gotowkowych jest
    ustawiony na 50% przysnanego limitu. Ja kiedys mialem ustawiony na
    100%, w wyniku akcji marketingowej, wiec na pewno nie jest on
    niezmienny.

    > Czyli jeśli kilku
    > dryblasów mnie przydyba i wyciągną odemnie PIN to wyczyszczą mi kartę z
    > całego dostępnego limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie
    > obejmie ponieważ to transakcja z użyciem ujawnionego PINu?

    Eeeee... tego sie nie da obronic przed sadem. Ustawa jasno mowi, ze
    uzycie PINu, nie moze byc jedyna przeslanka do obciazenia posiadacza.

    MK