    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi, limity.
    Date: Fri, 09 Apr 2010 18:44:16 +0200

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ale ja znam swoją sytuację i nie kupuję nigdy 4 biletów. Jeśli ktoś ma
    > dużą rodzinę to z oczywistych względów potrzebuje mieć większy limit
    > ale wtedy powinien mieć także więcej pieniędzy.

    Ale to nie znaczy, ze musi typowo wydawac ich KK nie wiadomo ile. To
    jest uzasadnienie posiadania sporego limitu, mimo ze normalnie nie
    wydaje sie zbyt duzo.

    > 4400 USD to jest jakieś 13200 PLN. Czy fraud akurat na taką kwotę może
    > oznaczać bankructwo ? KK to taki produkt, że można go spłacać w kwocie
    > minimalnej czyli 5% x 13200 PLN = 660 PLN.

    Jasne ze nie, ale tez nie chodzilo o bankructwo.

    > Poza tym piszesz o wyjeździe, który ktoś sobie sam organizuje
    > i za wszystko płaci własnoręcznie. Większość ludzi korzysta jednak z
    > biur podróży,

    A tego to nie wiem. Zalezy od celu wyjazdu - biuro podrozy oczywiscie
    chetnie zorganizuje dowolny wyjazd, tylko czy to ma sens? Zupelnie
    inaczej to wyglada w przypadku wycieczki objazdowej przez pol jakiegos
    kraju, a zupelnie inaczej, gdy chodzi o wyjazd w konkretne miejsce
    w konkretnym celu (i np. nie wiadomo dokladnie na jak dlugo).

    > a tam można zapłacić jak się chce.

    Jasne ze mozna. Wazne jest jednak kiedy sie zaplaci.

    > Dodatkowo zawsze można mieć przecież 2 karty z w miarę niskimi
    > limitami w tym jedną taką typowo wakacyjną, której nie używany
    > normalnie albo mamy na niej wyzerowane (lub bliskie zera) limity, tak
    > aby nikt nam w dni powszednie (nie wakacyjne) szkód nie narobił.

    Jasne, mozna tez kombinowac na rozne inne sposoby, i bac sie ze cos
    bedzie nie tak. Tylko pytanie podstawowe - po co, jesli mozna po prostu
    miec normalna karte i normalnie placic za wszystko, co jest potrzebne,
    a po powrocie spokojnie splacic karte (np. ze zwrotu z delegacji)?

    > KK można spłacać w kwocie minimalnej, więc wydaje mi się, że takie
    > obciążenie 5% x 2 pensja powinien wytrzymać każdy.

    Tyle ze wiesz, splacanie jakichs fraudow nie jest raczej marzeniem
    przecietnego klienta.
    --
    Krzysztof Halasa