  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi - odmowa
    Date: Thu, 17 Mar 2011 11:10:09 +0100

    Użytkownik "Mateusz" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ilsirh$a7m$1@news.onet.pl...
    Witam,

    Nie miał bym żalu gdyby napisali, że "nie możemy przyznać karty
    bo to i to...", ale po odpowiedzi "nie bo nie" czuje się jak kopnięty w
    dup**. W każdym razie moja noga/kasa nie zagości długo w Citi...

    -----
    Nie wiedziałem, że KK może mi się do czegoś przydać do czasu, gdy nie udało
    mi się wejść do EtapHotelu, gdy mBank miał akurat planowaną przerwę, o
    której wracając z nart nie wiedziałem. Tam uzyskałem informację, że gdybym
    miał KK to nawet przy braku potwierdzeń z banku dało by się ją inaczej
    potwierdzić i problemu by nie było.
    Przejrzałem oferty KK i wyszło mi, że Polbankowa ze zwrotem 1% mi pasuje.
    A Polabnk powiedział "Nie bo nie." mimo, że miałem u nich na kontach kilka
    razy wyższą kwotę od wnioskowanego limitu.
    Potem dzwonili proponując kredyt bezpieczny to zapytałem o KK zamiast
    kredytu - problemu nie było, ale po paru dniach odpowiedź "Nie bo nie."
    Potem zadzwonili, że jestem na specjalnej liście i mogę bez papierów i od
    ręki dostać KK jak tylko się zjawię. Po 8 miesiącach miałem okazję się
    zjawić - zamykałem konta w związku z wprowadzeniem 'miszczoskiego' no to
    pytam o KK - do trzech razy sztuka - i po kilku dniach "Nie bo nie."
    Ja to rozumiem tak: skoro ja liczę, że na 1% zarobię to ktoś musi stracić -
    gdybym był analitykiem może też by mi wyszło: "Nie." ;-)

    Uczucie "jak kopnięty w dup*** " występuje tylko za pierwszym razem, za
    drugim obojętność, a za trzecim rozbawienie.
    Może dla tego rozbawienia warto sobie poskładać w wolnej chwili masę
    wniosków ;-). To może być rodzaj hobby.

    P.G.