  • Data: 2008-01-14 00:59:06
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 01:49:28 +0100,
    osoba podpisana: TZ <g...@t...cy>
    napisała:
    [...]
    > Druga sprawa to przekroczenie limitu i opłata 49zł.
    > To jasne, i jak przekroczę limit nawet o 1zł to płacę za to 49zł.
    > Ale o ile % mogę przekroczyć limit i czy od tej kwoty powyżej są naliczane
    > jakieś specjalne odsetki?

    ostatnio miałem taką sytuację :| (Ach, te świąteczne prezenty)
    CitiSłoń powiedział, że jeśli na dzień generowania wyciągu nie będzie
    przekroczenia, to te 49 nie bedzie naliczone (i wyglada, że tak jest -
    wyciąg się wygenerował, a opłaty nie ma)

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.