  • Data: 2008-01-14 00:49:28
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Krzysztofsfie!

    W niedzielę, 13 stycznia 2008, o godz. 14:28:26, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank"
    krzysztofsf k...@w...pl, news:80976e3d-d45c-47d8-b4cd-d1e1b18ed142@v29g2000hs
    f.googlegroups.com

    > U mnie jak byl przedstawiciel to pozakreslal tak te zgody i krzyzyki,
    > zeby KK nie byla zglaszana do BIK, jak jest prawidlowo splacana - i
    > faktycznie.....

    Mam jeszcze dwa pytanka ;-)

    Wiadomo, że KK CitiBank pozwala na opłatę przelewem za prąd, gaz, telefon,
    tv itp.
    Dane do przelewu ustala się na infolinii (CitiPhone?) Przelew wykonać
    można poprzez CitiBank On-Line i taki(e) przelew(y) jest darmowy czyli bez
    opłat?
    W TOiP stoi, że tak ale chcę się upewnić. A ich ilość jest dowolna?

    Druga sprawa to przekroczenie limitu i opłata 49zł.
    To jasne, i jak przekroczę limit nawet o 1zł to płacę za to 49zł.
    Ale o ile % mogę przekroczyć limit i czy od tej kwoty powyżej są naliczane
    jakieś specjalne odsetki?

    --
    Hej!
    TZ