  • Data: 2007-07-21 10:56:57
    Temat: Re: KK CitiPlus
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > A skad masz takie informacje? Jak czytam to co piszesz to ciagle probujesz
    > stworzyc wrazenie, ze bank jest zly i stosuje jakies wredne zagrywki. Ze
    > wlaczy ubezpieczenie mimo, ze klient na wniosku nie wyrazil zainteresowania
    > nim;

    Przeczytaj w TOiP co pisze przy odnosniku do literki 2 wpisanej przy ubezpieczeniach
    do kart.

    > ze pewnie oleja dyspozycje klienta i trzeba miec nadzieje, ze wylacza;
    > ze nie pracuja w nocy mimo informacji o obsludze calodobowiej itp.

    to wytlumacz to tym z citiphone, ktorzy raz mnie odeslali z aktywacja karty, zebym
    zadzwonil za pol godziny, bo wlasnie trwa nocne przetwarzanie danych, a gdy
    zadzwonilem o podanej godzinie, stwierdzili, ze moga zrobic jedynie gola
    aktywacje,bez nadawania numerow pin itp - gdzyz wiekszosc opcji maja wylaczone i
    wlasciwie to o tej porze to tylko zastrzegaja karty.

    > jakiegos providenta lub inna firme udzielajaca pozyczek 'bez BIK-u i w
    > komornikiem' ;).

    U Saszy Siemionowa. Bez BIK ale za to z trzema wymiarami bejsbola...;)

    A tak powaznie, to wypowiadam sie na temat wad i zalet - nie tylko Citibanku.
    Sadze, ze znajda sie jakies osoby z kazdego banku w Polsce,czytajace te grupe, i
    czesc uwag ktorymi sie wymieniamy ma szanse byc zauwazona.