  • Data: 2006-10-25 08:00:27
    Temat: Re: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencj
    Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > taka historia moze sie zdarzyc w kazdym banku...
    >
    > akurat mam dobre wrazenia jezeli chodzi o Citi, kiedys zadzwonil do mnie
    > jakis ichniejszy handlowiec i zaproponowal karte, powiedzialem ok, ale
    > wezme ja pod warunkiem, ze nie bede musial zalatwiac zaswiadczenia o
    > dochodach, bo....bo mi sie nie chcialo isc do plac, kolo powiedzial ok,
    > kilka dni pozniej przyjechal, wypelnilem wniosek a po tygodniu mialem
    > juz karte, dostalem rowniez druga karte (dodatkowa) wieczyscie bez oplaty

    Potwierdzam, ja dostalem karte bez zaswiadczenia o dochodach.
    Wystarczylo zaswiadczenie o zatrudnieniu. Okazalo sie ze cos tam zle
    bylo na tym zaswiadczeniu i handlowiec sam pofatygowal sie do kadr po
    nowe zaswiadczenie,
    nie mowiac juz o wizycie w domu z wlasnym, przenosnym kserografem :-)
    Obecnie mam na zawsze darmowa karte glowna i dodatkowa, zlota :-) A nie
    jestem zbyt forsiasty... Po prostu dosc duzo place karta, zwykle ponad
    1,5 kzl miesiecznie, choc czasem duuzo wiecej (np. remont mieszkania).
    Bardzo polecam kk citi.

    Takie numery moga sie zdarzec w kazdym banku np. mam konto w mbanku od
    wielu lat, zawsze bylo super. Ale na ich forum pojawiaja sie
    niezadowoleni klienci.

    pozdr, krzysn