  • Data: 2006-10-25 21:19:30
    Temat: Re: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Moi Drodzy Forumowicze,

    Ano wszedzie moga sie zdarzyc niekompetentni pracownicy. Ja sam mam karte w
    Citku i rowniez jestem BARDZO zadowolony. Jest to karta, ktorej spokojnie uzywam
    w internecie i nie trzese portkami, ze ktos mi cos ukradnie na tej karcie.
    Dostep 24h do info i do skladania roznych zapotrzebowan, karta rozpoznawlana na
    calym swiecie. Mam tez produkty w innych bankach - np mieszkaniowy w Millenium.
    Takie pieklo tam przezylem zalatwiajac jedna prosta sprawe przez 2 i pol
    miesiaca gdzie pracownicy TEGO SAMEGO oddzialu mieli odmienne koncepcje co do
    sposobu zalatwienia sprawy a na infolinii jeszcze inaczej, a tak w ogole to za
    kazdym razem musialem biegac do oddzialu jezeli chcialem cokolwiek zalatwic. Ja
    nie mam na to czasu i potrzebuje wszystko przez telefon. Jak w Citku czy mbanku
    gdzie tez mam konto. W PKO BP jak zamykalem konto, to najpierw musialem odstac w
    kolejce 45 minut a potem pani bez zadnego zalu wykonala moje polecenie. Zero
    walki o klienta.

    Reasumujac, trzeba walczyc o swoje jako klient, wymagac duzo, ale szukac
    prawdziwej jakosci. A czlowieka/doradce ktory naobiecywal dopasc po nazwisku
    przez przelozonego i sie swoje wywalczy. W Millenium juz tak mnie znali, ze po
    jakims czasie zaczeli przyjezdzac do domu z papierami... :D

    Pozdrawiam,
    Karciarz