eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citibank - niekompetencja goni niekompetencjęRe: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
  • Data: 2006-10-30 06:58:41
    Temat: Re: KK Citibank - niekompetencja goni niekompetencję
    Od: "hugolin" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    No więc po 17 dniach od złożenia reklamacji zadzwonili do mnie z
    Citibanku:

    1. Zaświadczenie o dochodach było wymagane, ponieważ posiadałem
    "zbyt niską sumę lokat". Na moje stwierdzenie, że przecież minimum
    wynosiło 5.000 zł, a ja miałem lokaty na znacznie większą kwotę,
    pracownik odpowiedział mi, że on jedynie przekazuje informacje i nie
    jest w stanie nic mi wyjaśnić.

    2. Nie wiedzą, dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił i nie
    poinformował o wymaganym dokumencie. Za to przepraszają.

    Ciekawym suplementem dla całej sprawy jest to, że dosłownie przed
    kilkoma dniami zniknęła w Citibank On-line możliwość złożenia
    reklamacji w kategorii "Jakość" :-)))

    Informacja dla posiadaczy konta w Citi: jeżeli zadzwonicie na
    Citiphone i powiecie, że chcecie zamknąć konto z powodu
    niezadowolenia z jakości obsługi, zaproponują Wam 3 miesiące
    prowadzenia konta za darmo. Przynajmniej mi tak zaproponowali (saldo
    wynosiło wtedy 0,00 zł). Nie skorzystałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1