  • Data: 2008-11-20 10:15:52
    Temat: Re: KK Era
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:bncai45803v8jm28if54kgbubndcd9pfrm@4ax.com...

    > Z jakiego powodu nie lubisz?

    Zapewne np. z tego, że w przypadku utraty karty debetowej (albo fraudu) itp.
    czyszczona z konta za pomocą takiej karty kasa jest *jego* kasą.

    W przypadku karty kredytowej kasa jest kasą banku. Do czasu rozpatrzenia i
    uznania bądź nie reklamacji w pierwszym przypadku zablokowana jest prywatna
    kasa. W drugim - kasa banku.

    Zgadłem? ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|