  • Data: 2010-03-01 11:29:47
    Temat: Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Mar, 12:09, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik <k...@g...pl> napisa w wiadomo ci grup
    g2000yqh.googlegroups.com...

    > Czy ja wiem? Na polskim rynku w og le mamy kolaps program w lojalno ciowych,
    > rozpocz ty przez zamkni cie Profitu Orange. Na razie z wa niejszych
    > podmiot w to tylko Tesco sie wy amuje.

    I to przemawia za obecnością konkurentów w jednym programie?
    Przecież na kilka tygodni przed promocją tworzone są plany
    marketingowe, promocje, ustalane są ekstra punkty i takie akcje są
    znane partnerom. Czy to wskazane, żeby BP wiedziało, że za miesiąc
    Statoil zamierza dodawać extra punkty za zakup 20 litrów paliwa? I
    odwrotnie.
    Może dla klienta to korzystne, ale niekoniecznie dla firm.