  • Data: 2007-10-27 12:54:05
    Temat: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pete pisze:

    > Oj, grabią sobie...

    > Widzisz ją już?
    > U mnie ciągle pusto w pozycji Karty

    > Doszedł?
    > Bo mi się zapowiada jazda z ING. Przelew w Mille został zaksięgowany 30,
    > termin spłaty był 25.
    > ponad 50 PLN odsetek - nie daruję im tego.

    > Czekam na wyciąg papierowy z Mille i idę walczyć o zwrot odsetek.

    No więc, po złożeniu reklamacji, 3 dni temu dostałem zwrot odsetek,
    które zostały naliczone na karcie z Mille.

    Podgląd przez internet też działa, więc jestem prawie w 7 niebie.
    Prawie, bo się upominają o zaświadczenie o zamknięciu i spłacie
    przenoszonej karty. A w Mille każą czekać 14 dni i chcieli za to
    zaświadczenie 50 PLN wg nowego regulaminu, na który się nie zgodziłem
    wypowiadając umowę. Ale to temat na osobną historię :-)

    --
    Pete