  • 1. Data: 2007-08-22 16:13:35
    Temat: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wpadlem niedawno na "wspanialy" pomysl przeniesienia KK do ING. Wszystko
    przebiegalo dobrze, az do wczoraj. Wczoraj bylem podpisac umowe, dzis
    aktywowalem karte i... karta nie da sie placic. Dzwonie wiec na
    infolinie gdzie kompetentny inaczej pan stwierdzil, ze z uwagi na to, ze
    przenosze karte z innego banku to "oczywiste jest ze karta jeszcze
    placic nie moge" (o_O). Jako, ze nie moglem pojac tej oczywistosci to
    zapytalem o co chodzi. Pan poinformowal, ze nie zostaly zakonczone
    "procedury miedzybankowe". Nie potrafil jednak wyjasnic o jakie
    procedury chodzi. W oddziale (wczoraj) zapewniono mnie, ze przelew z
    nowej karty zostanie wyslany dzis rano na rachunek poprzedniej karty tak
    abym jej zadluzenie zostalo splacone niezwlocznie. Wynika to z tego, ze
    termin splaty karty mam w piatek. Pan z infolini poinformowal, ze do
    teraz (rozmowa byla 10 minut temu) zaden przelew nie zostal wyslany i ze
    niewiadomo kiedy zostanie wyslany (procedury miedzybankowe). Ponadto
    poinformowal mnie ze to bank sam dokona takiego przelewu. Ciekawe w jaki
    sposob chce splacic karte Multibanku, ktore nie posiada wyodrebionego
    rachunku. Ogolnie infolinia mowi zupelnie co innego niz pracownicy banku.

    Wyglada to tak, ze pewnie w piatek bede musial sam (bo pewnie zaden
    przelew nie zostanie wyslany) splacic calosc zadluzenia i moja przygoda
    z ING zakonczy sie zanim sie rozpocznie, jako ze po splaceniu zadluzenia
    przeniesienie KK straci racje bytu.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-08-22 17:36:16
    Temat: Re: KK ING cyrki czyli z deszczu pod rynne
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

> [...]
    > przelew nie zostanie wyslany) splacic calosc zadluzenia i moja przygoda z
    > ING zakonczy sie zanim sie rozpocznie, jako ze po splaceniu zadluzenia

    przenosilem 1,5 roku temu z mBanku KK do ING
    i gdy otrzymalem karte to zadzwonilem celem aktywacji,
    uprzedzono mnie, ze aktywacja moze potrwac 24h.
    A co do splaty, to podalem rachunek eKonta i recznie
    dokonalem splaty. W ING nie robili z tego powodu problemu.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-08-22 19:04:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tomek. napisał(a):
> [...]
    > A co do splaty, to podalem rachunek eKonta i recznie
    > dokonalem splaty. W ING nie robili z tego powodu problemu.

    Mi ostatnio powiedziano, ze karta zadziala dopiero jak splacone zostanie
    zadluzenie, a czy to nastapi to sobie ING ustali wspolnie z Multi
    (ciekawe w jaki sposob? :] ). Oczywiscie niewiadomo kiedy ta splata
    zadluzenia nastapi. Mialo to byc dzisiaj, a jakos sie nie stalo. Nikt
    mnie nie uprzedzal, ze aktywacja bedzie trwalo tak dlugo.

    Tak w ogole to w ING, najpierw otrzymalem karte fizycznie, kolejno
    podpisalem umowe i... nadal mam nieaktywny kawalek plastiku, ktorym moge
    chyba skrobac szyby.

    Szkoda tylko ze ich TOiP wyglada dosyc ciekawie (np. duplikaty sa
    darmowe, obrot tylko 6k/rok i karta jest darmowa, darmowe 50 zl - nadal
    ta promocja jest na przedluzonych zasadach i w sumie dosyc niskie
    oprocentowanie jesli ktos ma potrzebe z niego skorzystac).

    No coz, poki co czekam.

    Zalozylem tez sobie OKO, zeby moc podgladac sobie karte online.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-08-22 19:20:55
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > nastapi. Mialo to byc dzisiaj, a jakos sie nie stalo. Nikt mnie nie
    > uprzedzal, ze aktywacja bedzie trwalo tak dlugo.

    Jakieś brednie wm tym ING gadają. Aktywacja trwa nominalnie do 24h.
    Najlepiej aktywować w oddziale - jest najszybciej. Ze spłatą zadłużenia
    starej karty, aktywacja nie posiada związku. Z mojej praktyki przy
    przenoszeniu do ING, przelew następuje nastepnego dnia po przekazaniu go
    przez oddział. Choć przy jednym przenoszeniu był z tym problem. Przelew się
    długo nie wykonywał. Spłaciłem więc sam ostatniego dnia, ING także. No i
    wygenerowała mi się duża nadpłata. Jednak ostatnio problemów z przelewami
    nie było.

> [...]
    > ktos ma potrzebe z niego skorzystac).
    >
    > No coz, poki co czekam.
    >
    > Zalozylem tez sobie OKO, zeby moc podgladac sobie karte online.

    Myślę, że suma sumarum warto poczekać. Karta ma sporo zalet.

    marekz

  • 5. Data: 2007-08-22 19:25:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > wygenerowała mi się duża nadpłata. Jednak ostatnio problemów z przelewami

    Kazdy gada co innego :) Przede wszystkim nikt mi nie wspomnial o 24h
    aktywacji. Wrecz przeciwnie. Przelew zostal podobno zlecony dzisiaj wiec
    wg. tego co piszesz, powinien byc zrobiony jutro (a wiec bedzie pewnie w
    piatek). Brzmi to calkiem logicznie szkoda ze pracownicy banku o tym nie
    wiedza. Widac trafilem na kumatego inaczej czlowieka na infolini.
    Ogolnie ta ich infolinia jest jakas dosyc dziwna (vide sposob logowania,
    a w zasadzie jego brak).

    > Myślę, że suma sumarum warto poczekać. Karta ma sporo zalet.

    Owszem. Do tego BTE podpisuje sie na wysokosc limitu x 2, a nie tak jak
    w innych bankach ze limit jest 3000 PLN, a BTE na 100 tys PLN.

    Ciekawi mnie tez jak bedzie wygladal podglad online, ale o tym to sie
    chyba przekonam dopiero jutro albo w piatek. W kazdym razie na piatek
    planuje wieksze zakupy (nie spozywcze). Jesli do tego czasu nie aktywuja
    karty to ich strata.

    Dlatego poki co czekam. Aczkolwiek denerwuje mnie jak kazdy mowi co
    innego i wprowadza sie mnie w blad. Juz za mniejsze rzeczy zamykalem
    konta/karty :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-08-22 19:26:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:
> [...]
    > sposob chce splacic karte Multibanku, ktore nie posiada wyodrebionego
    > rachunku. Ogolnie infolinia mowi zupelnie co innego niz pracownicy banku.

    Bracie :-)
    również wczoraj aktywowałem KK w ING, otworzyłem również (po raz kolejny
    ;) OKO celem podglądu karty przez bankonline. Dzisiaj się loguję - OKO
    widać, karty nie.
    Przeczuwając problemy jeki już miałem rok temu z przenosinami KK do ING:
    http://skocz.pl/KKing2

    przeczesałem archiwum grupy i oto co znalazłem:
    http://skocz.pl/KKing

> [...]
    > przelew nie zostanie wyslany) splacic calosc zadluzenia i moja przygoda
    > z ING zakonczy sie zanim sie rozpocznie, jako ze po splaceniu zadluzenia

    Ja na wszelki wypadek wziąłem ksero tego świstka z danymi do przelewu.
    Z tym, że moja karta ma osobne konto.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2007-08-22 19:38:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > chyba przekonam dopiero jutro albo w piatek. W kazdym razie na piatek
    > planuje wieksze zakupy (nie spozywcze). Jesli do tego czasu nie aktywuja

    Blokad nie widać. Opóźnienie w aktualizacji około 1-2 dniowe. Wygląd raczej
    sympatyczny.

    marekz

  • 8. Data: 2007-08-22 19:42:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Blokad nie widać. Opóźnienie w aktualizacji około 1-2 dniowe. Wygląd raczej
    > sympatyczny.

    Czyli cos jak Raiffeisen ? W zasadzie to mi to nie przeszkadza (poza
    platnosciami online, ktorych ostatnio niewiele robie).

    Za duzo cos mam tych kart (obecnie 5). Chyba czas zrobic czystke :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-08-22 19:52:13
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czyli cos jak Raiffeisen ? W zasadzie to mi to nie przeszkadza (poza
    > platnosciami online, ktorych ostatnio niewiele robie).

    Tak, mniej więcej podobny poziom.

    marekz

  • 10. Data: 2007-08-22 20:26:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Tak, mniej więcej podobny poziom.

    Mnie tylko zastanawia dlaczego wszyscy nie moga skopiowac systemu online
    od BRE Banku. Przeciez ich system jest praktycznie idealny.

    --
    Mithos