  • Data: 2003-07-04 20:53:59
    Temat: Re: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    be4p7s$jku$...@n...news.tpi.pl,
    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>:

    > - wrócić do lukasa (może nie będą chcieli zaświadczenia i załatwię to
    > "na gębę" - za 50% uważam że jest sens

    Jesli masz tam ROR, to nie beda chcieli. Tylko nie wiem, czy przyznaja Ci,
    skoro niedawno zrezygnowales ...

    > - wchodzić w mBank - ta najtańsza złota rybka podobno nie działa za
    > granicą??

    Dziala za granica, ale musi tam byc :) Nie dziala na transakcje MOTOIO
    (zdalne), oraz na recznych maszynkach (imprinterach, zelazkach jest plaska).

    > Wychodzę z założenia - jeżeli już jadę na drugi koniec miasta po
    > zaświadczenie, to chcę za to mieć tanią i dobrą KK.
    > Poradźcie :)))

    A gdzie jedziesz za granice? Bo jak w strefe Euro, to mBank (ale ryzyko,
    mozesz nie dostac) albo np. KK MC Lukasa, jak juz masz doswiadczenie z
    Lukasem, albo multi - mozna pod zastaw lokaty. A jak wolisz strefe dolarowa,
    to uderz po Vise Lukasa znowu.

    --
    Robert