  • Data: 2003-07-04 20:58:08
    Temat: Re: KK Lukasa za 50 % w wakacje
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert napisal(a):

    > A gdzie jedziesz za granice? Bo jak w strefe Euro, to mBank (ale
    > ryzyko, mozesz nie dostac) albo np. KK MC Lukasa, jak juz masz
    > doswiadczenie z Lukasem, albo multi - mozna pod zastaw lokaty. A jak
    > wolisz strefe dolarowa, to uderz po Vise Lukasa znowu.

    może to nieskromne co powiem, ale jak się w końcu zbiorę i pojadę do kadr to
    mogę mieć każdą KK (oprócz jakichś wyrafinowanych goldów ofc). Tylko chodzi
    mi o sens takich poczynań - ja się najeżdzę, zapłacę 60 zł, a na odsetkach
    zarobię 30 - więc daletego szukam tanich KK, przecież ja robię nimi geszeft
    dla banku :))

    --
    Zbig