eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK MilleRe: KK Mille
  • Data: 2007-11-24 09:58:42
    Temat: Re: KK Mille
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysztofsf pisze:

    >> To, że bank konsekwentnie nie chce mi przysyłać wyciągów do Mastercarda
    >> oraz to, że nadpłata na Visie to de facto wina banku (skorygowali mi
    >> ręcznie z własnej inicjatywy przeniesienie zadłużenia z Visy na
    >> Mastercarda o wspomniane 35,30, tylko, że zrobili to na 1 dzień przed
    >> wyznaczonym terminem spłaty wyciągu i oczywiście nie poinformowali mnie,
    >> żebym anulował przelew, bo i po co), to już przecież drobnostka.
    >
    > A bo ty taki nietypowy problematyczny klient jestes.

    :-P

    TeleMillennium zeznało, że to przeksięgowanie rzeczywiście NIE zostanie
    wliczone do spłaty wyciągu za październik i aby być absolutnie pewnym
    100% spłaty zapraszają mnie do czynnego w dniu dzisiejszym oddziału, po
    dopytaniu o ewentualny przelew międzybankowy który dotrze w
    poniedziałek, tutaj - co oczywiste - zostałem poinformowany, że
    teoretycznie jest to spłata już po wyznaczonym terminie, jednak może się
    zdarzyć, że zostanie potraktowana jako terminowa.

    Najlepsze jest to, że ta nadpłata to są MOJE pieniądze, a sam fakt
    zaistnienia nadpłaty to inicjatywa własna banku.
    Otóż przy zmianie jednej KK na drugą bank spłacił zadłużenie karty
    zamykanej z karty nowej. Spłacił wszystko, oprócz transakcji, która była
    jeszcze tylko w blokadach - właśnie te nieszczęsne 35,30. No ale
    wygenerował się wyciąg, do zapłaty 35,30, no to zleciłem spłatę tej
    kwoty żeby ostatecznie zamknąć starą kartę. Aż tutaj okazało się, że 1
    (słownie: jeden!) dzień przed terminem płatności wyciągu, który sam
    wystawił mądry bank zorientował się, że spłata starej karty nie wyszła
    im tak, jak powinna i ręcznie skorygowali spłatę - tzn. z rachunku nowej
    karty "przelali" 35,30 na zamkniętą Visę, czym wyzerowali saldo na
    Visie. Oczywiście kto by pomyślał, żeby mnie o czymkolwiek informować,
    zatem następnego dnia wykonał się zaplanowany już przelew na kwotę
    35,30, co spowodowało nadpłatę. Ile cyrków było z przeksięgowaniem
    nadpłaty - TeleMillennium nie może tego zrobić, jeden oddział mówi, że
    potrzebne są conajmniej dwie wizyty - jedna celem wysłania "polecenia
    księgowania na rachunek techniczny", druga celem zadysponowania tą kwotą
    z rachunku technicznego po jakichś dwóch tygodniach. Na szczęście inny
    oddział powiedział "co oni, powariowali?, wyślemy maila do centrali i
    powinni przeksięgować". No i faktycznie, po dwóch tygodniach
    przeksięgowali MOJE pieniądze, a teraz nie chcą ich traktować jako część
    spłaty.

    Ciekawe co jeszcze mnie czeka w tym banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1