eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Mille - zmianyRe: KK Mille - zmiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Mille - zmiany
    Date: Tue, 5 Apr 2011 20:40:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <infnmq$m97$1@news.onet.pl>
    References: <infdv5$asg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@z...googlegroups.com>
    <infhji$d9g$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <inflc3$ag0$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
    NNTP-Posting-Host: 95.48.246.218
    X-Trace: news.onet.pl 1302028826 22823 95.48.246.218 (5 Apr 2011 18:40:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Apr 2011 18:40:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 110401-1, 2011-04-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550151
    [ ukryj nagłówki ]

    > Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

    nie moge sie zgodzic
    w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
    karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
    zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z
    ktorego nic nie wynikalo
    rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat
    ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak
    pozostal

    o czym swiadczy to, ze bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na
    serio traktuje pisemne wypowiedzenie ?
    dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze
    cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie
    w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1