  • Data: 2011-04-05 18:40:23
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

    nie moge sie zgodzic
    w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
    karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
    zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z
    ktorego nic nie wynikalo
    rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat
    ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak
    pozostal

    o czym swiadczy to, ze bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na
    serio traktuje pisemne wypowiedzenie ?
    dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze
    cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie
    w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta