eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK MilleniumRe: KK Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.p
    l!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Millenium
    Date: Fri, 02 Feb 2007 12:09:21 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 58
    Message-ID: <epv65u$kvn$3@node4.news.atman.pl>
    References: <epv51u$787$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.164.157.131
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node4.news.atman.pl 1170414590 21495 193.164.157.131 (2 Feb 2007 11:09:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Feb 2007 11:09:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <epv51u$787$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:406852
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos napisał(a):
    > Jako, ze tam jeszcze karty nie mialem, a w ramach testowanie wszystkiego
    > co sie da chetnie bym sprawdzil sobie ww. karte to mam kilka zapytan:
    a ja mam karte rowniez w mille, oczywiscie do testowania ;-)
    >
    > - czy blokady w systemie online sa widoczne tak samo jak np. w przypadku
    > KK Multi albo mBanku czy tez raczej blizej im do tego co jest w Citi
    > (odejmuja sie kwota dostepna ale za co placilismy i gdzie widzimy
    > dopiero po kilku dniach), albo w Raiffeisen'ie (przez kilka dni nie
    > widzimy nic i dopiero za jakis czas pojawia sie blokada i rozliczenie),
    widac tylko ogolna wartosc blokady i w dodatku jest ona o ok. 3% wyzsza
    niz kwota transakcji

    np. kupujesz za 60zl a blokada jest na 61,5...po prostu nawet transakcje
    w zlotowkach sa przeliczane przez euro (pierwszy raz sie z czyms takim
    spotkalem)

    >
    > - jak jest z obsluga w tym banku (pewnie tak jak wszedzie),
    dramatyczna (podobnie jak w ING), pracownicy nie znaja procedur i kazdy
    mowi cos innego, wprowadzanie w błąd klienta jest nagminne, na infolinie
    b.ciezko sie dodzwonic - oczekiwanie (w moim przypadku) trwa srednio 8
    min. - dzwonie zawsze w ciagu dnia (mozna w nocy)
    >
    > - oczywiscie moje imie + nazwisko nie moze sie zmiescić na karcie,
    > przynajmniej tak jest jak składam wniosek, czy da sie to obejść ręcznie
    > lub też chociaż po skróceniu imienia postawic po pierwszej lieterze
    > kropke, bo podczas składania wniosku takie cos jest niemożliwe, a ja
    > BARDZO nie lubie miec na jednej karcie tak, na innej siak (jakies
    > zboczenie estetyczne),
    nie wiem


    > - jak jest z trwalościa karty, bo np. w Multi farba z literek schodzi
    > juz po miesiącu i po 10 miesiącach karta wygląda po prostu tragicznie.
    wykonalem jakies 15 transakcji i farba jeszcze jest...


    zalozylem tam sobie rowniez konto osobiste, najwiekszy minus jest taki,
    ze praktycznie nie mozna zrobic przelewu zewn. na kwote >30kzl,
    to max. limit w bankowosci elektronicznej, telefonicznie max. to 5kzl,
    wieksze operacje TYLKO w placowce banku i to najlepiej tam gdzie sie
    zalozylo rachunek

    musialem pokazac dwa dowody tozsamosci i koles wyszukal (w szafie)
    oryginal wzoru podpisu, po dwoch miesiacach od zalozenia konta nie mieli
    go jeszcze w systemie! oznacza to, ze w innym oddziale banku nie moglbym
    wykonac przelewu

    wniosek o wyzszy limit pozostal bez odp., niedlugo zamkne ten rachunek

    z czyms takim nie spotkalem sie jeszcze w zadnym banku!!!



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1