  • 1. Data: 2007-02-02 10:42:57
    Temat: KK Millenium
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Jako, ze tam jeszcze karty nie mialem, a w ramach testowanie
    wszystkiego co sie da chetnie bym sprawdzil sobie ww. karte to mam
    kilka zapytan:

    - czy blokady w systemie online sa widoczne tak samo jak np. w
    przypadku KK Multi albo mBanku czy tez raczej blizej im do tego co
    jest w Citi (odejmuja sie kwota dostepna ale za co placilismy i gdzie
    widzimy dopiero po kilku dniach), albo w Raiffeisen'ie (przez kilka
    dni nie widzimy nic i dopiero za jakis czas pojawia sie blokada i
    rozliczenie),

    - jak jest z obsluga w tym banku (pewnie tak jak wszedzie),

    - oczywiscie moje imie + nazwisko nie moze sie zmiescić na karcie,
    przynajmniej tak jest jak składam wniosek, czy da sie to obejść
    ręcznie lub też chociaż po skróceniu imienia postawic po pierwszej
    lieterze kropke, bo podczas składania wniosku takie cos jest
    niemożliwe, a ja BARDZO nie lubie miec na jednej karcie tak, na innej
    siak (jakies zboczenie estetyczne),

    - jak jest z trwalościa karty, bo np. w Multi farba z literek schodzi
    juz po miesiącu i po 10 miesiącach karta wygląda po prostu tragicznie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-02-02 11:09:21
    Temat: Re: KK Millenium
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Jako, ze tam jeszcze karty nie mialem, a w ramach testowanie wszystkiego
    > co sie da chetnie bym sprawdzil sobie ww. karte to mam kilka zapytan:
    a ja mam karte rowniez w mille, oczywiscie do testowania ;-)

> [...]
    > dopiero po kilku dniach), albo w Raiffeisen'ie (przez kilka dni nie
    > widzimy nic i dopiero za jakis czas pojawia sie blokada i rozliczenie),
    widac tylko ogolna wartosc blokady i w dodatku jest ona o ok. 3% wyzsza
    niz kwota transakcji

    np. kupujesz za 60zl a blokada jest na 61,5...po prostu nawet transakcje
    w zlotowkach sa przeliczane przez euro (pierwszy raz sie z czyms takim
    spotkalem)

    > - jak jest z obsluga w tym banku (pewnie tak jak wszedzie),
    dramatyczna (podobnie jak w ING), pracownicy nie znaja procedur i kazdy
    mowi cos innego, wprowadzanie w błąd klienta jest nagminne, na infolinie
    b.ciezko sie dodzwonic - oczekiwanie (w moim przypadku) trwa srednio 8
    min. - dzwonie zawsze w ciagu dnia (mozna w nocy)

> [...]
    > kropke, bo podczas składania wniosku takie cos jest niemożliwe, a ja
    > BARDZO nie lubie miec na jednej karcie tak, na innej siak (jakies
    nie wiem

    > - jak jest z trwalościa karty, bo np. w Multi farba z literek schodzi
    > juz po miesiącu i po 10 miesiącach karta wygląda po prostu tragicznie.
    wykonalem jakies 15 transakcji i farba jeszcze jest...

    zalozylem tam sobie rowniez konto osobiste, najwiekszy minus jest taki,
    ze praktycznie nie mozna zrobic przelewu zewn. na kwote >30kzl,
    to max. limit w bankowosci elektronicznej, telefonicznie max. to 5kzl,
    wieksze operacje TYLKO w placowce banku i to najlepiej tam gdzie sie
    zalozylo rachunek

    musialem pokazac dwa dowody tozsamosci i koles wyszukal (w szafie)
    oryginal wzoru podpisu, po dwoch miesiacach od zalozenia konta nie mieli
    go jeszcze w systemie! oznacza to, ze w innym oddziale banku nie moglbym
    wykonac przelewu

    wniosek o wyzszy limit pozostal bez odp., niedlugo zamkne ten rachunek

    z czyms takim nie spotkalem sie jeszcze w zadnym banku!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-02 11:28:49
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > np. kupujesz za 60zl a blokada jest na 61,5...po prostu nawet
    > transakcje w zlotowkach sa przeliczane przez euro (pierwszy raz sie
    > czyms takim spotkalem)

    Bezsensu. Ale pozniej to wraca do normy ?

    > wykonalem jakies 15 transakcji i farba jeszcze jest...

    Jeszcze ? Bo np. karta Citi czy Raiffeisena wyglada na duzo bardziej
    trwala niz ta Multi/mBank.

> [...]
    > 5kzl,
    > wieksze operacje TYLKO w placowce banku i to najlepiej tam gdzie sie

    Konta nie chce.

    > z czyms takim nie spotkalem sie jeszcze w zadnym banku!!!

    Zniecheciles mnie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-02-02 11:35:47
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > mille gold nie wyglada jakos specjalnie trwale

    Ja wlasnie cos takiego chcialem.

    > do konta czy do karty tez?

    Konta nie planowalem tam miec, ale do karty sie przy okazji tego
    wszystkiego zniechecilem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-02-02 11:37:58
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Bezsensu. Ale pozniej to wraca do normy ?
    tak, obciazenie jest na wlasciwa kwote (po okolo tygodniu od operacji)

    > Jeszcze ? Bo np. karta Citi czy Raiffeisena wyglada na duzo bardziej
    > trwala niz ta Multi/mBank.
    mille gold nie wyglada jakos specjalnie trwale

    > Konta nie chce.
    a ja chcialem sie pobawic aukcjami lokat, fajna sprawa, ale reszta
    strasznie zniecheca

    > Zniecheciles mnie :)
    do konta czy do karty tez?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-02 11:43:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Konta nie planowalem tam miec, ale do karty sie przy okazji tego
    > wszystkiego zniechecilem.

    z kk mille bede korzystal przez rok, pozniej "zmiana na lepszy model" ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-02 11:44:31
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > z kk mille bede korzystal przez rok, pozniej "zmiana na lepszy
    > model"
    > ;-)

    No tak, ale z opisu wynika ze ta karta nie jest zbyt specjalna, wiec
    nie wiem czy jest sens zebym ja testowal.

    Jak wyrabiam ta karte na podstawie innej, to ta poprzednia musze
    zamknac czy bank tego nie sprawdza ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-02-02 11:57:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > No tak, ale z opisu wynika ze ta karta nie jest zbyt specjalna,
    > wiec nie wiem czy jest sens zebym ja testowal.
    >
    > Jak wyrabiam ta karte na podstawie innej, to ta poprzednia musze
    > zamknac czy bank tego nie sprawdza ?

    Uważam, że robicie duzy błąd nie deceniając kart Mille, no ale to
    Wasza sprawa. Może po prostu macie inne potrzeby.

    marekz

  • 9. Data: 2007-02-02 11:57:48
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No tak, ale z opisu wynika ze ta karta nie jest zbyt specjalna, wiec nie
    > wiem czy jest sens zebym ja testowal.

    dokladnie, nic specjalnego, nigdy nie mialem jeszcze kk z mille,
    konczyla sie moja "przygoda" z ING dlatego skorzystalem z oferty mille

    > Jak wyrabiam ta karte na podstawie innej, to ta poprzednia musze zamknac
    > czy bank tego nie sprawdza ?

    nie sprawdza, podpisujesz tylko oswiadczenie ze ja zamkniesz w ciagu
    30dni i na tym sprawa sie konczy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-02 12:01:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    MarekZ wrote:
    > Uważam, że robicie duzy błąd nie deceniając kart Mille, no ale to
    > Wasza sprawa. Może po prostu macie inne potrzeby.

    A co w nich jest specjalnego i fajnego ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos