  • Data: 2005-12-14 20:20:33
    Temat: Re: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...taonet.pl> napisał w wiadomości
    news:dnpt6t$ola$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak jest na stałe?
    > Mając limit np. 7000 mógłbym sobie przelać gotówkę na konto w mbanku z
    > tytułem "spłata karty kredytowej" i spłacić to dopiero po 50-kilku
    > dniach bez odsetek??

    Nie przelać gotówkę tylko spłacasz KK, ale tak naprawdę to na pare dni masz
    kasę na koncie.
    Jeżeli miałbyś taki limit na KKw mBnaku i unich i miał takie zadłużenie na
    KK z mBanku to oczywiście czemu nie.

    > Jaka jest opłata roczna/miesięczna za prowadzenie tej karty?

    Mają różne KK. I czy tak trudno sprawdzić na ich stronie
    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/dokumenty/

    > Można tam przenieść kk z innego banku?

    Nie wiem.