eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Money - Zatankuj swoją kartę na wakacje - co z nagrodami ?Re: KK Money - Zatankuj swoją kartę na wakacje - co z nagrodami ?
  • Data: 2007-09-26 10:03:04
    Temat: Re: KK Money - Zatankuj swoją kartę na wakacje - co z nagrodami ?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzis rozmawiałem z konsultantką, powiedziała ze zwrot srodków nastapi do 20
    > wrzesnia wiec zaczekam te 3 dni...

    U mnie 20.09 kasa nie pojawiła się na koncie, wiec 21 złożyłem telefonicznie
    reklamację w banku, choć kobitka upierała się aby tego nie robić, gdyż może nie
    znalazłem się w gronie tych pierwszych 500 osób...ale reklamacje przyjęła.
    Jednak nie dawało mi to spokoju i wczoraj 25.09 wszedłem na stronę
    direct.money.pl a tam poprzez czata połączyłem się z konsultantem i zapytałem
    się co z nagrodą w tej promocji, i czy rzeczywiście wyprzedziło mnie 500 osób,
    przekreślając moją szansę na nagrodę. Miłą Pani kazała mi chwilkę poczekać,
    później spytała mnie o nazwisko, które jej podałem, a w odpowiedzi konsultantka
    podała moje imię. Po czym powiedziała, że pieniądze zostały właśnie przelane na
    mój rachunek i rzeczywiście tak się stało. Więc niepotrzebna była reklamacja
    telefoniczna, wystarczyłby czat. Zastanawia mnie jednak, dlaczego musiałem
    upominać się o nagrodę, która nie była przecież gwarantowana, tylko ograniczona
    do pierwszych 500 osób. Tylko że ja zapłaciłem kartą 16.07 a promocja
    wystartowała 01.07 od której to daty trzeba był podpisać umowę, odczekać trochę
    na kartę, aktywować ją i dokonać płatności na stacji benzynowej. Moim zdaniem
    pewnie nawet nie było 500 osób które w okresie 01.07-31.08 podpisały umowy na KK
    Money, więc czy bank chciał w tej promocji nie wydać wszystkich nagród ? Czy po
    prostu przez przypadek zostałem przeoczony. Jakie jest Wasze zdanie ?
    Pozdrawiam
    Piotr