  • Data: 2009-09-24 06:30:08
    Temat: Re: KK Polbank Era
    Od: sebakrk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RK pisze:

    > Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co nie znaczy, że karta będzie szybko. U mnie po otwarciu koperty
    > okazało się, że nie przysłali druku oświadczenia o zarobkach. Druk
    > dosłali emailem. Po wydrukowaniu i wypełnieniu odesłałem zwykłą pocztą.
    > Po kolejnym tygodniu a może nawet później telefon z banku, że mam
    > zgłosić się do oddziału, tam z ich komputera zalogować się na swoje
    > konto (w innym banku) i wydrukować wyciągi z trzech ostatnich miesięcy z
    > widoczną kwotą wpływów. Po następnym tygodniu przysłali kartę. We
> [...]

    U mnie zarobki weryfikowali telefonicznie z tego co wiem, mam nadzieje
    że nie będzie już większych problemów, w ostateczności przeniosę
    dotychczasową do aliora, chociaż wolałbym tego uniknąć bo podobno są
    czasem problemy z autoryzacją tej karty.
    A tak przy okazji ile kosztuje zmiana PINu do karty Polbank Era ?
    pozdr Seba