  • Data: 2009-09-25 06:47:11
    Temat: Re: [OT] KK Polbank Era
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > tobie też się nudzi? mam gdzieś pisownię
    > nie jest to żadna forma oficjalnego pisma

    Czyli poprawną pisownię należy stosować tylko do oficjalnych pism?
    Dobrze rozumiem?

    A jeśli chodzi o zwracanie komuś uwagi, to funkcjonuje również pogląd,
    że w przypadku angielskiego można rozluźnić reguły (bo w "Internecie"
    jest używany przez wiele osób, dla których nie jest językiem ojczystym),
    jednak niekoniecznie należy owe reguły rozluźniać do nie-anglojęzycznych
    grup.

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.