    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbank - zasady wydawania
    Date: Wed, 20 Feb 2008 05:49:14 -0800 (PST)

    On 20 Lut, 14:22, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <f...@p...go
    oglegroups.com>,

    > ???
    > Nadinterpretacja. Po prostu nie miala czasu jechac na uczelnie i
    > _zalatwiac_ zaswiadczenie. Myllisz, ze _tam_ daja od reki przez 24
    > godziny na dobe?

    Jak napisalem wyzej - nie przygotowala dokumentow, dostarczyla byle co
    (wlasne oswiadczenie) to i byle co dostala (niski limit)

    > Ale wlasnie w zawiazku z tym brakiem czasu nie zadbala.

    Nie zaplanowala z wyprzedzeniem i chciala zalatwic na ostatnia chwile.

    > Ale to chyba nie klienta wina tylko banku?
    > Patrz bardzo sensowne wynurzenia kol. Swena nt funkcjonowaniaa reklam w
    > zagranicznych krajach.

    "Do wydania karty Prestiżowej, Komfortowej i Praktycznej z limitem do
    5000 zł wystarczy dowód osobisty i ustna deklaracja o wysokości
    dochodów, potwierdzona Twoim własnoręcznym podpisem. Jeżeli chcesz
    otrzymać wyższy limit, wystarczy, że udokumentujesz swoje dochody."

    Czy limit jaki dostala nie spelnia powyzszych kryteriow?

    Nie bronie banku, ale uwazam, ze jesli zalezy nam na czyms to sami
    musimy troche sie do tego przylozyc a nie liczyc wylacznie na pomyslne
    zbiegi okolicznosci. Jak wspomnalem - testowalem KK na oswiadczenie.
    Gdyby jednak na tej karcie bardzo mi zalezalo, mialbym na wszelki
    wypadek w tylnej kieszeni zaswiadczenie z pracy przy odbiorze karty.