eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK PolbankuRe: KK Polbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!feeder.news-service.com!postnews.google.com!u8g2000yqn.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku
    Date: Wed, 8 Apr 2009 02:17:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <a...@u...googlegroups.com>
    References: <g...@s...list.pl> <grg84f$m69$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@s...list.pl> <grganl$16j$1@news.onet.pl>
    <grgapg$eoc$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgekb$ced$1@news.onet.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <grhn2n$4si$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.199.30.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239182246 13053 127.0.0.1 (8 Apr 2009 09:17:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Apr 2009 09:17:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u8g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=91.199.30.9;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 PLWARG00
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:482918
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Kwi, 10:25, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > k...@g...pl pisze:
    >
    > > Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
    > > czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
    > > czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
    > > miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
    > > nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
    > > zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
    > > zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
    > > wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
    > > zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.
    >
    > Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
    > niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.
    >
    > --
    > Mithos

    Poszedłbym w opcję "okradzenia" przez bank, ponieważ bank sam pobrał
    opłatę za świadczenie, którego nie wykonał.
    Masz podstawy do zadośćuczynienia. W takich sytuacjach żądam kwoty
    jaką bank pobiera za monit telefoniczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1