eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbanku i aktywacjaRe: KK Polbanku i aktywacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed.straub-nv.de!feeder.news-service.com!xlned.com!feeder1.xlned.com!feede
    r1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newsh
    osting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!u
    nt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 11 Jun 2010 22:41:18 +0200
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku i aktywacja
    References: <hutkeu$etr$1@kushnir.sileman>
    <4c126fb8$0$17095$65785112@news.neostrada.pl>
    <hutvgq$8ai$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <hutvgq$8ai$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 100611-1, 2010-06-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 15
    Message-ID: <4c129f70$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.29.163
    X-Trace: 1276288880 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2606 83.4.29.163:18567
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529557
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-11 20:32, Animka pisze:

    >>> Uprzejmie informuję, że Karty kredytowe wysyłane listem poleconym są
    >>> nieaktywne lecz w momencie próby dokonania transakcji kartą , karta
    >>> automatycznie się aktywuje z tego powodu udało się panu dokonać
    >>> transakcji na kwote 15 PLN i karta została aktywowana.
    >>
    >> To teraz zapytaj pocztą wewnętrzną skąd karta wie że nie została
    >> skradziona z przesyłki. Zapowiada się ciekawie :-)
    >
    > Wysyłają listami poleconymi.

    Czyli po 14 dniach od wysłania Polbank będzie mógł zgłosić reklamację
    na poczcie, że klient nie dostał karty. O ile będzie wiedział i będzie
    mu się chciało. Czy z polecenia tego listu coś jeszcze wynika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1