eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbanku - jak dlugo sie czeka? › Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Date: Tue, 12 Aug 2008 11:46:23 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <g7rm5f$n18$1@news.onet.pl>
    References: <g7bfqn$2qc6$1@opal.icpnet.pl> <g7bh8e$ee8$1@news.dialog.net.pl>
    <g7bie4$2ri4$1@opal.icpnet.pl> <4...@p...onet.pl>
    <g7bjbn$2t1b$1@opal.icpnet.pl> <g7bkof$1pn$1@inews.gazeta.pl>
    <g7blm1$2u1b$1@opal.icpnet.pl> <g7h9jc$16ht$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: plonk.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218534383 23592 217.173.176.5 (12 Aug 2008 09:46:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Aug 2008 09:46:23 +0000 (UTC)
    X-Sender: /IzVnwvHq3L2A3sDoF9qKsT/a4UcUxIl
    In-Reply-To: <g7h9jc$16ht$1@opal.icpnet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452842
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS pisze:

    Hej!

    > no i był u mnie "kurier" a tak naprawdę to pracownik banku, okazało się, że
    > duża część danych jakie podalem telefonicznie jest wpisana nieprawidłowo i
    > wszystko musieliśmy prostować ;-(
    >
    > a karta ma być w ciągu 2 tygodni...mam nadzieję, że prześlą szybciej

    Ja wczoraj próbowałem zapłacić moją nową KK MC Polbanku. W Castoramie
    gość na kasie zrobił wielkie oczy jak mu wyskoczyło: "Niezwłocznie
    skontaktuj się z centrum autoryzacyjnym" - dzwonił do PolCardu, a tam mu
    powiedzieli, że nie obsłużą mojej karty. Czułem się jak przestępca :))
    W końcu zapłaciłem Citkiem.

    Kolejne zakupy w Nomi - to samo.

    Wszystko dlatego, że w Polbanku "zapomnieli" mi powiedzieć, że trzeba
    kartę aktywować przez telefon. Czas oczekiwania na połączenie z
    ichniejszą infolinią jakieś 5-10min., później zostałem przełączony do
    obsługi autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)

    Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.

    --
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1