  • 1. Data: 2008-08-06 06:20:08
    Temat: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    właśnie złożyłem wniosek (telefonicznie), w pt. ma przyjechać kurier...jak
    długo czeka się na kartę od momentu wizyty kuriera?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-08-06 06:44:30
    Temat: Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 08:20:08 +0200, RobertS napisał(a):

    > wanie zoyem wniosek (telefonicznie), w pt. ma przyjecha kurier...jak
    > dugo czeka si na kart od momentu wizyty kuriera?

    O ile kojarzę, to tam jest chyba coś takiego, że składasz papiery a
    później idzie to jeszcze do jakiegoś analityka i on wydaje wyrok i
    dopiero wtedy czekasz na wydanie karty.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-08-06 07:04:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > O ile kojarzę, to tam jest chyba coś takiego, że składasz papiery a
    > później idzie to jeszcze do jakiegoś analityka i on wydaje wyrok i
    > dopiero wtedy czekasz na wydanie karty.

    tak właśnie jest tylko jak długo realnie czeka się na kartę (analityk +
    produkcja + poczta)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-08-06 07:13:48
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > tak właśnie jest tylko jak długo realnie czeka się na kartę (analityk +
    > produkcja + poczta)?

    Analityk i produkcja są do przewidzenia (1-2 dni jeżeli masz czystą
    sprawę), natomiast ostatnie ogniwo, tj. "poczta" to czarna dziura :)

    Ja wybrałem się do oddziału we wtorek, wypełniłem wniosek o KK na
    oświadczenie. Wstępną decyzję miałem po 5-10min. (raport on-line z
    BIKu), następnego dnia potwierdzenie od analityka i we czwartek karta
    była wyprodukowana i do odebrania w oddziale.
    Mogłem wybrać opcję produkcji karty w centrali + wysyłka pocztą, ale
    wolałem nie ryzykować ;-)

    To dotyczyło MC "komfortowa".

    --
    Łukasz

  • 5. Data: 2008-08-06 07:15:36
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2008-08-06 07:20:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wyprodukowana i do odebrania w oddziale.
    > Mogłem wybrać opcję produkcji karty w centrali + wysyłka pocztą, ale

    to ja wybralem opcje telefon, kurier i poczta

    tak jaki piszesz: decyzja w 10 min. (ze zlozeniem wniosku rozmowa tel.
    trwala 18 min.)
    kurier za 2 dni, a pozniej analityk i poczta, skoro analityk 1-2 dni to
    poczta chyba w 7 dni sie wyrobi?

    rowniez wnioskowalem o MC Komfort ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-08-06 07:44:14
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@g...pl>

    RobertS pisze:

    (...)

    > tak jaki piszesz: decyzja w 10 min. (ze zlozeniem wniosku rozmowa tel.
    > trwala 18 min.)
    > kurier za 2 dni, a pozniej analityk i poczta, skoro analityk 1-2 dni to
    > poczta chyba w 7 dni sie wyrobi?

    Wiesz, ja po ostatnich przebojach nie ufam mojemu lokalnemu urzędowi
    pocztowemu - przesyłki potrafią leżeć tydzień, bo nie mają doręczycieli.

    > rowniez wnioskowalem o MC Komfort ;-)

    Ja ją brałem jako awaryjno-wakacyjna :) Dobre przeliczniki i jasno
    określone kryteria (raczej proste) zwolnienia z opłaty rocznej.

    --
    Łukasz

  • 8. Data: 2008-08-06 08:00:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja ją brałem jako awaryjno-wakacyjna :) Dobre przeliczniki i jasno
    > określone kryteria (raczej proste) zwolnienia z opłaty rocznej.

    a mnie dzisiaj poczta zaskoczyla, dostalem (Poznań) przesylke z Nowej Soli
    wysłaną wczoraj priorytetem!

    18-36 transakcji to żaden problem, poza tym nawet te 49 zł nie powala na
    kolana...

    a kartę biorę oczywiście ze względu na przeliczniki walut innych niz euro
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-08-08 11:10:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    no i był u mnie "kurier" a tak naprawdę to pracownik banku, okazało się, że
    duża część danych jakie podalem telefonicznie jest wpisana nieprawidłowo i
    wszystko musieliśmy prostować ;-(

    a karta ma być w ciągu 2 tygodni...mam nadzieję, że prześlą szybciej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-08-12 09:46:23
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    Hej!

> [...]
    > wszystko musieliśmy prostować ;-(
    >
    > a karta ma być w ciągu 2 tygodni...mam nadzieję, że prześlą szybciej

    Ja wczoraj próbowałem zapłacić moją nową KK MC Polbanku. W Castoramie
    gość na kasie zrobił wielkie oczy jak mu wyskoczyło: "Niezwłocznie
    skontaktuj się z centrum autoryzacyjnym" - dzwonił do PolCardu, a tam mu
    powiedzieli, że nie obsłużą mojej karty. Czułem się jak przestępca :))
    W końcu zapłaciłem Citkiem.

    Kolejne zakupy w Nomi - to samo.

    Wszystko dlatego, że w Polbanku "zapomnieli" mi powiedzieć, że trzeba
    kartę aktywować przez telefon. Czas oczekiwania na połączenie z
    ichniejszą infolinią jakieś 5-10min., później zostałem przełączony do
    obsługi autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)

    Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.

    --
    Łukasz