  • Data: 2008-08-12 09:46:23
    Temat: Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    Hej!

    > no i był u mnie "kurier" a tak naprawdę to pracownik banku, okazało się, że
    > duża część danych jakie podalem telefonicznie jest wpisana nieprawidłowo i
    > wszystko musieliśmy prostować ;-(
    >
    > a karta ma być w ciągu 2 tygodni...mam nadzieję, że prześlą szybciej

    Ja wczoraj próbowałem zapłacić moją nową KK MC Polbanku. W Castoramie
    gość na kasie zrobił wielkie oczy jak mu wyskoczyło: "Niezwłocznie
    skontaktuj się z centrum autoryzacyjnym" - dzwonił do PolCardu, a tam mu
    powiedzieli, że nie obsłużą mojej karty. Czułem się jak przestępca :))
    W końcu zapłaciłem Citkiem.

    Kolejne zakupy w Nomi - to samo.

    Wszystko dlatego, że w Polbanku "zapomnieli" mi powiedzieć, że trzeba
    kartę aktywować przez telefon. Czas oczekiwania na połączenie z
    ichniejszą infolinią jakieś 5-10min., później zostałem przełączony do
    obsługi autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)

    Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.

    --
    Łukasz