eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbanku - jak dlugo sie czeka?Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbanku - jak dlugo sie czeka?
    Date: Wed, 13 Aug 2008 09:06:45 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <g7u166$7o2$1@news.onet.pl>
    References: <g7bfqn$2qc6$1@opal.icpnet.pl> <g7bh8e$ee8$1@news.dialog.net.pl>
    <g7bie4$2ri4$1@opal.icpnet.pl> <4...@p...onet.pl>
    <g7bjbn$2t1b$1@opal.icpnet.pl> <g7bkof$1pn$1@inews.gazeta.pl>
    <g7blm1$2u1b$1@opal.icpnet.pl> <g7h9jc$16ht$1@opal.icpnet.pl>
    <g7rm5f$n18$1@news.onet.pl> <g7u00r$4pa$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: plonk.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218611206 7938 217.173.176.5 (13 Aug 2008 07:06:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Aug 2008 07:06:46 +0000 (UTC)
    X-Sender: /IzVnwvHq3L2A3sDoF9qKsT/a4UcUxIl
    In-Reply-To: <g7u00r$4pa$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452966
    [ ukryj nagłówki ]

    Lukasz, sq2dyl pisze:
    > Lukasz, sq2dyl pisze:
    >
    > (...)
    >
    >> Wszystko dlatego, że w Polbanku "zapomnieli" mi powiedzieć, że trzeba
    >> kartę aktywować przez telefon. Czas oczekiwania na połączenie z
    >> ichniejszą infolinią jakieś 5-10min., później zostałem przełączony do
    >> obsługi autoryzacji, a tam już czekałem z dobre 20 min. Ale się udało ;-)
    >>
    >> Innymi słowy: pamiętaj o aktywacji karty.
    >
    > Po wczorajszej rozmowie z Polbank-partyline i potwierdzeniu przez nich,
    > że karta jest aktywna udałem się do Polo po kluchy na obiad.
    >
    > Przy kasie z dumą wyciągam mojego kolorowego MC, kobitka przeciąga przez
    > terminal... hmm... "Czy Pana kartę trzeba autoryzować telefonicznie?"
    > $@#%@!!! - "To ja może zapłacę inną kartą, żeby nie robić kolejki..."
    >
    > Teraz próbuję dodzownić się do PB.

    Udało się! Tym razem tłumaczenie infolinii: "Obsługa kart nie aktywowała
    Pana karty w jednym z systemów".

    Jako szybki test zrobiłem kolejną próbę dodania karty do PayPal'a i o
    ile przed dzisiejszą rozmową z PB PP nie chciał dodać karty, to po
    rozmowie kartę łykną.

    Za chwilę lecę do sklepu po bułki ;-)

    --
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1