  • Data: 2003-01-31 15:13:48
    Temat: Re: KK RB czy Multi ? (dylemat)
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Szymon Marjanski napisał:

    > Hmmm.... Wyglada normalnie. Za to AmEx jest jakby 2x cienszy :-) (a
    > napewno 2x miekszy)

    Ja gdy pierwszy raz miałem w rękach KK Multi kumpla musiałem się
    powstrzymywać przed wyrażeniem dezaprobaty z powodu tej miękkości (a sam
    go na tę kartę i konto w Multi namówiłekm, hihi).

    Jeszcze jedno - czy zdjęcie do KK musi być na papierze fotograficznym?
    Do żółtej karty bardziej pasowałoby zdjęcie po obróbce np. w sepii :-)

    Tomek