  • Data: 2005-09-24 11:07:32
    Temat: Re: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Sep 2005 09:57:34 +0200, "MichalL"
    <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:

    >Choć i tak to lepiej niż w Millenium, w którym wyciąg z karty nie
    >dotarł wogóle !

    O, widze, ze nie jestem sam. A moze to jest regula?
    Czy jest tu moze ktokolwiek, kto ma Vise Economic z Millennium bez
    konta i dostaje wyciagi?
    Bo w moim przypadku dostarczanie wyciagow z tej karty przekracza
    mozliwosci tego banku. Nie pomagaja reklamacje skladane przez net, nie
    pomagaja interwencje w oddziale.
    Wyciagu elektronicznego tez dla samej karty miec nie mozna, a historia
    transakcji dostepna w necie nie jest tozsama z wyciagiem.
    Od wielu lat korzystam z kart roznych bankow, to pierwszy przypadek,
    gdy bank nie jest w stanie dostarczyc mi wyciagu.

    PG