  • Data: 2014-03-13 22:29:08
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd info? Jakiś link może masz?
    >
    > Bo do mnie doszło wczoraj od Rajfiego tylko niezamawiane podwyższenie
    > limitu na karcie...

    Też mi przyszło , a jakoś tak do tygodnia potem grubsza koperta z pismem
    przewodnim, płytką cd , przewodnikiem dla klientów , i wyciągiem z toip
    /wszystko ładnie i czytelnie/ Niestety wygląda na to że bycie klientem
    Raiffiego to wyjątkowy przywilej, a za przywileje trzeba płacić.
    Jedno zdanie mnie rozśmieszyło " Ze względów technicznych zmieniają się
    natomiast niektóre warunki korzystania z wybranych produktów"

    Pozostaje otwarte pytanie czy jest jakis bank , który daje porównywalną
    ofertę z dawnym Polbankiem

    Pozdrawiam
    Adam