  • Data: 2006-12-03 22:25:13
    Temat: Re: KK Santander
    Od: "Taddy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawa sprawa... To musi być jakiś nowy produkt bo jeszcze o nim nie
    > słyszałem. Czy razem z tym pismem przyszedł wzór umowy oraz tabela opłat i
    > prowizji? Od tych dwóch dokumentów należałoby zacząć. Jeśli doszły to może
    > wrzuciłbyś gdzieś skany?

    NIe ma wzoru umowy, ani TOiP.
    Ale warunki w skrócie są takie:
    -brak opłat za wydanie i wznowienie
    -limit do 10000
    -max 2 karty dodatkowe
    -17,5%
    -grace period 54 dni
    -pakiet ubezpieczen: ochrona, podrózny, bezpieczenstwo
    -jesli do konca lutego 2007 zrobisz obrót min 3000 PLN masz 5% zniżki na
    zakupione wtedy paliwa na dowolnej stacji (max 150 PLN)
    -atlas Europy i kubek na start gratis

    Chyba nie wymagają zaswiadczenia o zarobkach.