eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Visa Premium Club EurobankuRe: KK Visa Premium Club Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!v20g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
    Date: Fri, 14 Aug 2009 02:43:36 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Message-ID: <4...@v...googlegroups.com>
    References: <h638dm$64l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250243016 29439 127.0.0.1 (14 Aug 2009 09:43:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Aug 2009 09:43:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v20g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:497966
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Sie, 10:48, "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Założyłem sobie tą kartę niedawno korzystam w sklepach stacjach paliw itp.
    >
    > no i dzisiaj po raz pierwszy chciałem zapłacić za nią w internecie - niestety
    > NIE DA SIę - chyba że wy macie inne doświadczenia
    >
    > no to dzwonie na infolinię dlaczego sie nie da zapłacić za nią w internecie
    >
    > facet na infolinii: do płatnmości w internecie jest karta Gold
    >
    > Ja: ale nikt mnie niepoinformował o tym wtedy od razu wziąłym Gold. To prosze
    > mi zamienić kartę Classic na Gold
    >
    > Facet: musi pan niestety odnowa złożyć wniosek o kartę i procedura będzie od nowa
    >
    > Ja: przeciez niedawno wszystko przyniosłem zaświadczenia o zarobkach oczekałem
    > się 3 tygodnie. Przeciez macie wszystkie papiery
    >
    > Facet: od nowa musi pan wniosek złożyc
    >
    > Ja To podziekuję
    >
    > a jak to jest u was
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Takie mają procedury nie do obejścia. Również mam tą kartę, ale mam
    zamiar ją zlikwidować ze względu na to, że nie podoba mi się sposób
    reakcji banku na reklamacje. Na reklamacje pisemne, odpowiedzi są
    udzielane telefonicznie i do tego nie na temat. Również na reklamację
    na odpowiedź poprzedniej reklamacji nie reagują.
    Proponuję zdecydować się albo na tego Golda i złożyć wniosek, albo
    postarać się o kartę z funkcją płatności w internecie, ale w innym
    banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1