eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Visa Premium Club EurobankuRe: KK Visa Premium Club Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!k6g2000yqn.googlegroups.
    com!not-for-mail
    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Visa Premium Club Eurobanku
    Date: Fri, 14 Aug 2009 07:23:45 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 10
    Message-ID: <d...@k...googlegroups.com>
    References: <h638dm$64l$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@v...googlegroups.com>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <a...@o...googlegroups.com>
    <c...@w...googlegroups.com>
    <0...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250259825 21346 127.0.0.1 (14 Aug 2009 14:23:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Aug 2009 14:23:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k6g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=212.76.37.188;
    posting-account=8t3Q_goAAAAKd1GTkGbJK2tvpORlYln7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    Sgrunt|V110|29|S-2009554013|dialno; AntivirXP08; .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022;
    .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:498023
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Sie, 14:14, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
    > wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
    > i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.

    Ludziki na forum flyertalk i posiadajacy karty w US bardzo źle się
    wyrażali o tego typu outsourcingu. Narzekali na niekompetencję,
    kiepski akcent, spychologię itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1