    From: "Virck" <V...@v...wiesnet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi
    Date: Wed, 13 May 2009 10:10:53 +0200

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:guclv3$pco$2@opal.icpnet.pl...

    > można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba zadzwonić
    > i pogadać...
    >
    > ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za
    > kartę nie płacę ;-)

    A ja ja posiadam od 12 lat i od 2 lat nie uzylem ani razu i zero
    oplaty....Juz kilka razy im chcialem oddac to mnie blagali abym zostawil, ze
    nie musze uzywac, nie bede nic placil, ze nic mi nie szkodzi abym ja trzymal
    w szufladzie (co tez sie dzieje) abym tylko nie zrezygnowal.....Ogolnie ta
    karta jest do dupy za granica....Maja taki przelicznik USD na PLZ, ze gorzej
    juz chyba byc nie moze....Wiec dadza Ci ja za free ale odbija pozniej na
    przelicznikach...Citi to zwykli zlodzieje i naciagacze....Mialem u nich
    papiery wartosciowe Lloydsa przez 5 lat...Przez 4 nie brali zadnej oplaty,
    przez ostatni rok zaczeli sobie szczypac po 20 zl miesiecznie za obsluge
    tego rachunku...Nie mozna bylo tego zamknac, bo lokata byla w trakcie i tak
    doili zlodzieje....Unikac tego banku i tych ich kart jak ognia.....