    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Date: Sun, 03 Jun 2007 21:08:02 +0200

    Konrad N.S. pisze:

    > mam takie same wrażenia. wniosek wypełniałem, klikałem, przepisywałem nr
    > dowodu na www, jakiś czas został poświęcony, po czym przyjechała agentka
    > i... pytała i przepisywała idelanie to samo, te same dane, dużo dłużej
    > niż ja to robiłem w formularzu www. bezsens.

    W sumie to wygląda to chyba tak. Na stronie możesz sobie wpisać co tam
    chcesz, możesz się pomylić zwyczajnie. Być może agenci, po kilku
    wizytach stwierdzili, że lepiej jest napisać przy kliencie. W ING jak
    brałem ostatnio MC to jest jeszcze lepiej. Najpierw www później to samo
    przez telefon i jak poszedłem do oddziału aktywować kartę a panie
    poinformowała mnie, że muszę jeszcze raz to wszystko podać i wypisać 3
    strony A4 to normalnie nie mogłem uwierzyć. Jednak karta była potrzebna
    to pokornie odwaliłem po raz trzeci to samo. Pod tym względem w Citi
    jest nieźle.

    > przy okazji pytanie:
    > zamówiłem master a nie visę - czy ich funkcjonaloność jest taka sama
    > jeśli stosować karty citi tylko w kraju?

    Poczytaj na stronie co dana karta oferuje, bo jest to ładnie opisane.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski