    From: WG <n...@e...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Date: Mon, 4 Jun 2007 23:18:46 +0200

    Dnia Mon, 4 Jun 2007 23:02:34 +0200, MK napisał(a):

    > Oooops... no to jestem niezorientowany. Generalnie ilosc skip paymentow jest
    > ograniczona dlatego sadzilem, ze jednak trzeba dac znac.

    We wspomnianym papiórku napisane było, że jeśli minimalna kwota do spłaty
    wynosi 0, można nie spłacać karty i będzie to traktowane jako skorzystanie
    ze "skipu". Może teraz będą do skutku przysyłać wyciągi bez wymaganej
    spłaty minimalnej?
    Przyznam, że tematu nie drążyłem, bo skorzystanie ze "skip payment" oznacza
    naliczenie odsetek od transakcji, więc pismo po przekształceniu w gustowną
    kulkę poleciało do najbliższego kosza, a następnie do pieca.

    Wojtek