    Date: Sun, 18 May 2008 11:42:32 +0200
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi kontra KK mbank

    JJ pisze:
    > mam KK citi od ladnych kilku lat
    > raz nie dotarl wyciag - ( chcialem zrezygnowac - zwolnili mnie dozywotnio z
    > oplat i dostalem golda )
    > mam KK mbnak od roku - nigdy nie dostalem wyciagu i nie da sie zrezygnowac (
    > przez telefon, ani w kiosku , trzeba papiery do lodzi slac itd. itp.)
    >
    > no i nie dziwi mnie, ze mbank nie chce sobie zmniejszyc liczby klientow kart
    > kredytowych (kredytow), tylko jak dla mnie, to jest dobre porownanie bankow
    > citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja
    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    citi nie jest drogi, ma mniejsze limity od mbanku które powodują
    zwolnienie z opłaty, dodając możliwość opłacenia mieszkania itd
    nietrudno te limity spełnić, zresztą jak powszechnie wiadomo nawet nie
    jest to konieczne

    plus mbanku to automatyczna spłata (u mnie) ale ciężko zrezygnować
    dlatego drugi raz nie wezmę tej karty