    From: "Kamil Muszynski" <g...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK czy kredyt odnawialny?
    Date: Fri, 10 Oct 2003 13:25:52 +0200

    > zastanawiam się czy starać się o kredyt odnawialny na koncie
    > (mBank) czy o kartę kredytową skoro i tak większość transakcji dokonuję
    > kartą? Nie wiem co będzie tańszym i wygodniejszym rozwiązaniem.

    Wedlug mnie najlepszym rozwiazaniem jest korzystanie i z karty i z kredytu
    odnawialnego. W przypadku kiedy z jakiegos powodu nie starczy Ci pieniedzy
    na splacenie karty w terminie, mozesz ja splacic wykorzyustujac kredyt w
    koncie (nizsze oprocentowanie). Poza tym w sytacji kiedy potrzebujesz
    gotowki, korzystanie z karty jest drogie. W moim przypadku zdarzalo sie to
    dosc regularnie, a tez myslalem, ze tak nie bedzie. Nie wiem jakie masz
    dochody, ale jezeli masz mozliwosc dostania i karty i kredytu nawet na
    niewielkie kwoty to polecam. Wazne, zeby kredyt w koncie byl taki sam lub
    wyzszy niz na karcie.
    W takim ukladzie robisz automatyczna splate calosci zadluzenia z konta w
    ostatnim dniu bez oprocentowania i masz duzo spokojniejsze zycie ... :-)
    Oczywiscie to o czym pisze ma sens kiedy moze miec u Ciebie miejsce
    sytuacja, ze nie masz pieniedzy, na splate calego zadluzenia ...

    Pozdrawiam
    Kamil