  • Data: 2009-11-15 17:36:21
    Temat: Re: KK dla ZU nie PIN
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87k4xrwyh7.fsf@alfa.kjonca...

    > Tylko, że autor wątku nie wie czego chce, raz pisze o PINie, drugi raz o
    > chipie

    faktycznie pisze i o pinie i o chipie, ale i o podpisie.
    może źle się wypowiedziałem: przesłaniem mojego postu jest, że chcę kartę na
    podpis.
    karte kredytową, wypukłą, za pomocą której transakcje w terminalach będą
    autoryzowane podpisem.
    tylko transakcje płatności za zakupy - gotówki nigdy nie podejmowałem za
    pomocą kk citi, nawet nie znam pinu do własnej karty, mam kartę tylko z
    paskiem.

    przepraszam za zamieszanie i dziękuję za zwrócenie uwagi.