    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK do transakcji walutowych
    Date: Tue, 28 Apr 2009 04:44:37 -0700 (PDT)

    On 28 Kwi, 10:06, " Tolek" <t...@g...pl> wrote:

    > Jakie kursy stosuje się przy przeliczaniu EUR->USD? Tam też jest spread, czy
    > raczej jest to średni kurs? Na infolinii twierdzą, że nie wiedzą.

    Kurs organizacji płatniczej, chyba można go nazwać średnim bo jest
    identyczny EUR-> USD jak i USD->EUR (przynajmniej z moich obserwacji
    tak wynika).

    Można go sprawdzać ale nie jest lekko. Na stronie VISY można sprawdzić
    aktualny kurs (stosowany do transakcji które tego dnia zostały
    przesłane do VISY czyli zazwyczaj dla transakcji z "dziś" lub
    "wczoraj".

    Na stronie MC nie znalazłem kursów ale jest strona Santander Banku
    gdzie można sprawdzić kursy archiwalne (ale nie aktualny).