  • Data: 2007-05-12 10:01:09
    Temat: Re: KK - i kłopoty...
    Od: " Anna" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > No i z tym moga byc klopoty:
    > "spłacałam /czasem nieregularnie/ limit na karcie"

    Witam,

    rozumiem, ze mogą być za to pewne opłaty, ale na wyciągach, które dostaję są
    podane TYLKO te operacje: /przykładowo/

    ubezpieczenie - 30 zł
    odsetki miesięcznie 8,95 % - 160 zł
    kapitał - 140 zł
    plus jakieś opłaty typu obsługa za 2 zł...

    Jak dzwoniłam do windykacji to powiedziano mi, że wszystko jest na
    wyciągach...więc, jeśli na wyciągu jest podana kwota kapitału, to rozumiem,
    że kwota 5500 powinna być POMNIEJSZONA o miesięczne spłaty /po np.140 zł/, a
    mnie się kapitał do spłaty - wg banku - POWIĘKSZA !
    Wyjasniono mi, ze za nieterminowe spłaty zaliczono raty kapitału do
    odsetek...To jakie są te odsetki? Jak zażądałam wyciągu z całego okresu
    wpłat /ponad rok/, to windykacja zaczęła sie mętnie tłumaczyć...

    Nawet w ratach kredytu jest podobnie - wpłacam ratę to w niej pomniejsza się
    kapitał...
    Czytałam post, gdzie z tego banku wysłano komuś KK Aura, i karta nie została
    aktywowana. Kilka m-cy potem, ta osoba starała sie o kredyt na mieszkanie i
    okazałao się, ze wpisali ich do BIK na 7000 zł...

    Co to są za praktyki?
    pozdr