  • Data: 2007-03-03 08:37:28
    Temat: Re: KK ilosc i limity
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Wojtaszek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:esba7u$c9j$1@news.onet.pl...

    > Ludzie, o czym wy piszecie...
    > ja nie neguje KK, tym ktorzy duzo jezdza, lataja, wynajmuja jachty, hotele
    > i wielu innym sa potrzebne, ale to oni sa zainteresowani tym, zeby dostac
    > KK i znaja regulamin
    > TU CALY CZAS MOWA O TYCH LUDZIACH, KTORYM BANKI WYSYLAJA KK, KTORZY CZESTO
    > NA JEDZENIE NIE MAJA, A DZIEKI KK MAJA JESZCZE MNIEJ
    > W regulaminie i na ulotkach-ofertach powinno byc DUZYMI LITERAMI, TłUSTYM
    > DRUKIE, NA POCZATKU UMOWY:
    > 1. karta jest bezplatna, ale tylko w pierwszym roku, potem za nia placisz
> [...]

    Banki przedstawiaja same zalety swoich produktow a o wadach nie bardzo chca
    pisac. Ale czy ktos inny robi inaczej?
    Jakos nie znam firmy, ktora w ofercie ma napisane:
    'Nasz produkt jest do bani, tyle lat bez niego zyles dobrze to mozesz
    nadal go nie miec. Oferujemy Ci go tylko dlatego, ze chcemy zarobic.'.

    KK bardzo duzej grupie ludzi nie jest do niczego potrzeba tak naprawde i
    swietnie
    moga sobie bez niej zyc, bo bedzie dla nich oznaczac jedynie koszty, ale
    nie spodziewalbym sie od banku takiej informacji bo one zarabiaja na KK.

    Dzisiaj o wadach KK mozna przeczytac w Internecie (wiem, nie kazdy ma
    dostep,
    ale zwykle ktos w rodzinie ma, jakis sasiad itp), uslyszec w TV (tylko
    trzeba by przelaczyc
    TV z 1526 odcinka serialu na inny program, gdzie trzeba odrobine pomyslec).

    Sam mam KK i uwazam, zebym mogl sie bez niej obejsc, ale jest wygodna.

    Pozdrawiam,
    Marcin