    From: Piotrek <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK jak najszybciej?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 08:36:37 +0200

    Seba napisał(a):

    > znajdz wsrod znajmoych kogos z karta kredytową Citi i niech zamowi Ci przez
    > telefon karte dodatkową - w 4 dni będziesz miał prawdziwą kredytówke, a po
    > płatności ją zmakniecie i po sprawie

    Dzięki za dobre chęci, ale gdybym miał znajomego z kartą kredytową nie
    miałbym żadnego problemu. Znalazłem jeszcze kartę pre-paid BZWBK, ale
    tam jest limit do 500 zł. Jak na złość moja transakcja będzie miała
    wysokość 515 zł. Czy ktoś może wie, czy ta karta umożliwia w praktyce
    płatności w internecie, i jak jest z tym przekroczeniem limitu? W
    regulaminie napisali, że zastrzegają sobie prawo odrzucenia takiej
    transakcji, ale jak to wygląda naprawdę, jeśli kwota transakcji tylko
    nieznacznie przekracza limit?

    Pozdrawiam
    Piotrek