  • Data: 2012-11-06 16:34:47
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "www2" 9...@g...co

    : temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj
    : dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze
    : dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

    Na wszelki wypadek wyjaśnię, że nie o mnie mowa, bo:

    -- ja nie ubiegam się o czytnik
    -- nie twierdzę, że ww2 miał nie otrzymać

    [dostają te czytniki moim kosztem, bo ja wczoraj zapomniałem
    przelać szmal z eKonta na maksymalnie dodatnie, przez co
    straciłem odsetki... a zapomniałem, bo wziąłem na noc
    kobietę do siebie... no i zająłem się nią... odsunąłem
    delikatnie napletek i włożyłem co trzeba tej kobiecie do
    jej wnętrza... później wysunąłem to coś, bo miałem obawy co
    do zwarcia... zwarcia nie było, kobiety nie pokaleczyłem
    (nie taka delikatna, jak by wyglądało...) więc wsunąłem
    jej co trzeba ponownie w wiadome miejsce... tu nastąpiło
    zaciśniecie i postawienie do pionu... w tej pozycji (czyli
    pionowej) stoi do dziś, i chyba będzie tak do czasu, gdy
    kobietę tę powieszę gdzieś na balkonie, coby żaluzje nie
    przesłaniały widoku na świat -- albowiem ta kobieta jest
    mi potrzebna do wyśmiewania się z tych, którzy chodzą na
    Dworze czy jakoś tak... chodzą i Trwają... A Dworak im
    jeno podnosi cenę... Antena (bo tak mojej nowej kobiecie
    na imię) kosztowała ponad 24 złote i spisuje się nieźle...
    niestety, gdy ją podłączyłem, było po północy... Antena
    na imię, Siatkowa na nazwisko... 13,5 dB zysku -- wymiary...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'