    From: Michal <s...@j...be>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank - niecne praktyki + moje boje bankowe
    Date: Mon, 8 Oct 2007 19:40:34 +0200

    On Mon, 08 Oct 2007 15:48:56 +0200, yayco wrote:

    > To prawda, tylko do czasu uznania reklamacji nie masz dostępu do swoich
    > pieniędzy, nieprawdaż.

    Tu fakt - przy KK z dużym limitem taka wisząca sobie tygodniami blokada nie
    powoduje żadnych utrudnień.

    > To co napisałeś wcześniej, pokazuje, że oczywiście można się obejść bez
    > kk (nikt tego faktu nie neguje, jak mniemam), ale trzeba wykonać wtedy
    > kilka czynności zastępczych.
    > A jak człowiek za dużo robi, to się poci.

    Nie przesadzajmy - KK też sama z siebie się nie wyrabia. I spłacać ją co
    miesiąc trzeba (no chyba, że mamy konto w tym samym banku i automatyczną
    spłatę - co przynajmniej w moim przypadku nie jest prawdą).

    Michał