  • Data: 2006-12-10 18:21:10
    Temat: Re: KK mBanku i naliczanie odsetek
    Od: Janek Słoneczny <h...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darnok napisał(a):
    > Acha - jesli nie splacisz calosci naleznosci tylko fragment (chocby
    > brakowalo tylko 1gr), to bank policzy ci nalezne odsetki od wszystkich
    > transakcji :) i splata ktorej dokonasz najpierw pokryje te odsetki,
    > potem zmniejszy kapital i zacznie naliczac odsetki od nastepnego dnia od
    > zmniejszonego kapitalu.

    Czyli powiedzmy, jak do 14 splace 300zl, to bank mi policzy odsetki od
    dnia zadluzenia do 14 od calego zadluzenia. A 21 zaplace reszte
    zadluzenia + odsetki od tej częsci zadluzenia co nie splacile 14 grudnia
    za 7 dni.
    Bardzo dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam :)

    P.S. W takim razie mysle, ze jednak splace to w ratach. Odsetki od tych
    550zl nie beda takie duze: 550 + (22/365 * 60dni)% = 550zl + 19zl
    odsetek :)